Global Nederland Deutschland België Belgique France
EN NL DE BE BE (FR) FR
image description
Enkele van onze klanten

Ga digitaal en spring sneller en slimmer om met intern nieuws

Verstuur het juiste nieuws op het juiste moment naar de juiste werknemer op hun eigen apparaten via een real time mobiel intern communicatie platform. Ons intern nieuws platform suggereert het meest relevante nieuws voor je werknemers en geeft je de mogelijkheid om makkelijk behoeftes te meten, optimaliseren en controleren.

Krijg inzicht in wat er leeft in je organisatie en maximaliseer employee engagement!

Creëer relevant nieuws en hou je medewerkers up to date over belangrijk bedrijfsnieuws. Ons platform stelt je in staat om makkelijk te meten en monitoren, waardoor je inzicht krijgt in de informatiebehoeften van je medewerkers en in staat bent om hier op te sturen.

Slimme interne communicatie zet je in de spotlight

ORTEC for Communications’ digitaal communicatie platform filtert relevant intern en extern nieuws voor je medewerkers en stelt hen in staat om de juiste beslissingen te nemen met het gemeenschappelijke doel voor ogen. We hielpen reeds vele grote corporates en financiële organisaties om hun interne boodschap te optimaliseren!

Verhoog je relevantie door personalisatie

Personalisatie door het bedrijf

Op basis van relevantie en urgentie wordt content naar de doelgroep gestuurd met real-time in-app alerts en push notificaties

Personalisatie door de eindgebruiker

Eindgebruikers kunnen zelf kanalen en contentbronnen toevoegen. Zij kunnen het platform personaliseren naar hun eigen informatiebehoeften.

Slimme en geautomatiseerde personalisatie

ORTEC for Communications' 'recommender engine' analyseert het leesgedrag van alle gebruikers (anoniem) en stelt vervolgens aan de hand van deze informatie de meest relevante content eerst voor. De gebruikers hebben zo een oplossing om snel relevant nieuws te vinden in tijden van informatie overload.

  • 1. Krijg inzicht in de behoeften van uw werknemers

    De beste manier om het engagement van uw werknemers te verhogen is het geven van informatie die ze nodig hebben om hun werk goed uit te voeren. Dankzij de analytics van ORTEC for Communications kunt u beter voorzien in de behoeften van uw werknemers!

  • 1. Gebruik uw intern netwerk voor de verspreiding van vacatures

    Deel de recente vacatures met uw werknemers dankzij de Relevance App en sta toe dat uw werknemers deze delen op social media. Het voordeel voor uw bedrijf is vanzelfsprekend: een groter bereik en meer lezers!

  • 1. Communiceer in real time waar eender waar, met eender welk apparaat

    ORTEC for Communications stimuleert de voordelen van communicatie op elk moment en elke plaats door toegang te geven aan de werknemers tot de communicatie in real time op hun eigen mobiele toestellen zoals de kalender, de richtlijnen voor het melden van ziekte en de profielen van nieuwe collega’s. Aangezien 45% van alle bezoeken op het platform voor interne communicatie gebeuren buiten de werkuren kunnen bedrijven hun werknemers dus ook nog daarna contacteren! U kunt pushberichten sturen om updates te geven over recent (dringend) nieuws.

  • 1. Makkelijk content publiceren en beheren

    De toegang tot het dashboard maakt een realtime configuratie mogelijk van meerdere interne en externe informatiebronnen en rich mediabronnen zoals video’s, social media, de RSS feeds, nieuwsbrieven en presentaties. Ons platform maakt het hergebruiken van alle bestaande inhoud voor meerdere doelen en doelpublieken mogelijk.

  • 1. Gemakkelijke toegang tot algemene informatie van Human Resources

    Verzeker u ervan dat alle werknemers toegang hebben op hun mobiel toestel tot de kalender van verschillende vestigingen, deel de algemene richtlijnen voor ziektemeldingmeldingen en geef algemene informatie over nieuw aangenomen werknemers.

  • 1. Verhoog uw relevantie door gepersonaliseerde inhoud

    ORTEC for Communications biedt de mogelijkheid om berichten enkel naar een specifieke groep werknemers te versturen afhankelijk van hun behoeften. Werknemers kunnen ook hun eigen informatiebronnen kiezen en ze ontvangen artikels naar gelang hun leesgedrag. Deze gepersonaliseerde informatiestroom leidt tot een extreem hoog aantal lezers: de artikels die worden aangeraden door de 'recommender engine' worden door 75% van de gebruikers gelezen, de artikels die niet worden aangeraden worden gelezen door 42%.

  • 1. Meet, optimaliseer en beheer

    Verkrijg realtime inzicht in de prestaties van uw interne communicatieplatform dankzij een dagelijks, wekelijks of maandelijks rapport. Ons dashboard biedt een objectieve en precieze manier voor snelle analyse van leesgedrag en voor het vaststellen van de impact van uw uitgevoerde updates.

  • 1. Faciliteer tweewegs communicatie

    Het opbouwen van een engagement  gebeurt door tweezijdige communicatie en interactie – van en naar de werknemer. Het platform van ORTEC for Communications biedt werknemers de mogelijkheid nieuwtjes te delen en op artikelen te reageren. Dit leidt tot interne transparantie en een open dialoog. Het ontvangen van snelle feedback op regelmatige basis van uw werknemers wordt zeer gemakkelijk. Het is zo dat de ondernemingen die gebruikmaken van een mobiele app bezitten over een engagement, efficiëntie en productiviteit van de werknemers die 50% hoger ligt!

  • 1. Efficiënt de communicatie tijdens een crisis managen

    Tijdens een crisis is het aangewezen om het platform van ORTEC for Communications te gebruiken om uw werknemers te informeren op een correcte en snelle manier. Maak hen meester van de situatie door verwarring en twijfel te vermijden en duidelijk te communiceren over welke informatie vrijgegeven mag worden. Pushberichten kunnen het gebruik van het platform tot tien keer vergroten tijdens een crisis!

  • 1. Meet, optimaliseer en beheer

    Verkrijg realtime inzicht in de prestaties van uw interne communicatieplatform dankzij een dagelijks, wekelijks of maandelijks rapport. Ons dashboard biedt een objectieve en precieze manier voor snelle analyse van leesgedrag en voor het vaststellen van de impact van uw uitgevoerde updates.

  • 1. Leg contact in real time van eender waar, met eender welk apparaat

    ORTEC for Communications stimuleert de voordelen van communicatie op elk moment en elke plaats door toegang te geven aan de werknemers tot de communicatie in real time op hun eigen mobiele toestellen. Aangezien 45% van alle bezoeken op het platform voor interne communicatie gebeuren buiten de werkuren kunnen bedrijven hun werknemers dus ook nog daarna contacteren! U kunt pushberichten sturen om updates te geven over recent (dringend) nieuws of goed nieuws. Tijdens een crisis kunnen pushberichten het gebruik van het platform tien keer verhogen!

  • 1. Verhoog het engagement van werknemers

    De succesvolste ondernemingen stimuleren het engagement door hun werknemers de informatie te bezorgen die ze nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen. Met behulp van de analytics van ORTEC for Communications kunt u het engagement verhogen: ontdek welk soort bericht u het best gebruikt en voorzie in de behoeften van uw werknemers! U kunt het engagement ook verhogen door tweezijdige communicatie – van en naar de werknemer. De mogelijkheid om nieuwtjes te delen en op artikels te reageren moedigt een interne transparantie en open dialoog aan!

  • 1. Meet, optimaliseer en beheer

    Verkrijg realtime inzicht in de prestaties van uw interne communicatieplatform dankzij een dagelijks, wekelijks of maandelijks rapport. Ons dashboard biedt een objectieve en precieze manier voor snelle analyse van leesgedrag en voor het vaststellen van de impact van uw uitgevoerde updates.

  • 1. Word een autoriteit

    Een motiverend beleid bestaat uit het hebben van een bedrijfsvisie en het inspireren van de medewerkers om deze visie na te streven. Het platform van imgZine biedt de mogelijkheid uw medewerkers te informeren en te inspireren en networking en engagement aan te moedigen.

  • 1. Faciliteer tweewegs communicatie

    Het opbouwen van een engagement gebeurt door tweezijdige communicatie en interactie – van en naar de werknemer. Het platform van ORTEC for Communications biedt werknemers de mogelijkheid nieuwtjes te delen en op artikelen te reageren. Dit leidt tot interne transparantie en een open dialoog. Het ontvangen van snelle feedback op regelmatige basis van uw werknemers wordt zeer gemakkelijk. Het is zo dat de ondernemingen die gebruikmaken van een mobiele app bezitten over een engagement, efficiëntie en productiviteit van de werknemers die 50% hoger ligt!

  • 1. Verhoog de sociale aspecten van uw onderneming

    Maak uw onderneming sociaal door sociale functies toe te voegen zoals commentaren, ratings, formulieren, polls en de mogelijkheid om te delen via e-mail, LinkedIn, Facebook, Twitter, Instapaper en Pocket. Deze functies kunnen in- en uitgeschakeld worden naargelang uw voorkeur.

  • 1. Creëer Employee Advocates

    Investeer in interne communicatie om een community uit te bouwen en werk samen met de vertegenwoordigers van de werknemers. Zij zullen een authentiek, vertrouwelijk en open karakter geven aan de onderneming! Daarbij zal de erkenning en vergoeding van deze werknemers onvermijdelijk leiden tot een grotere actieve deelname bij de andere werknemers. Bijvoorbeeld: deel de recente vacatures met de werknemers op het platform en sta toe dat de werknemers deze verspreiden op social media.

  • 1. Efficiënt de communicatie tijdens een crisis managen

    Tijdens een crisis is het aangewezen om het platform van ORTEC for Communications te gebruiken om uw werknemers te informeren op een correcte en snelle manier. Maak hen meester van de situatie door verwarring en twijfel te vermijden en duidelijk te communiceren over welke informatie vrijgegeven mag worden. Pushberichten kunnen het gebruik van het platform tot tien keer vergroten tijdens een crisis!

  • 1. Lagere kosten voor interne communciatie

    Wij bieden een vervanging of toevoeging voor uw huidige brochures, flyers en nieuwsbrieven. De klanten van ORTEC for Communications zien hun kosten dalen tot 50%! Daarbij is het zo dat de app niet voor meer werk zorgt voor de afdeling IT of design –  integendeel: wij passen het platform volledig aan aan de algemene huisstijl, waardoor je geen designer meer nodig hebt bij het lanceren van nieuwe artikelen of edities: dat gebeurt vanaf nu 100% geautomatiseerd!

  • 1. Wees innovatief

    Creativiteit en innovatie bij medewerkers is essentieel voor de slaagkansen van een bedrijf. Onze moderne mobiele communicatie technologie biedt de mogelijkheid een organisatie te ontwikkelen waarbinnen innovatie aangemoedigd wordt en de medewerkers op de hoogte zijn van de laatste nieuwtjes binnen het bedrijf!

  • 1. Vind de werknemer met de juiste skills

    Schuif specifieke skills van werknemers naar voor zodat het gemakkelijker wordt – voor de verantwoordelijken en de werknemers – om te weten welke werknemer welke functie of skill heeft. In contact staan met de andere werknemers en praten over werkproblemen helpt de werknemers bij het uitbouwen van een netwerk en het verspreiden van hun kennis.

  • 1. Wees innovatief

    Creativiteit en innovatie bij medewerkers is essentieel voor de slaagkansen van een bedrijf. Onze moderne mobiele communicatie technologie biedt de mogelijkheid een organisatie te ontwikkelen waarbinnen innovatie aangemoedigd wordt en de medewerkers op de hoogte zijn van de laatste nieuwtjes binnen het bedrijf!

  • 1. Verhoog het engagement van uw werknemers

    De succesvolste ondernemingen stimuleren het <strong><a href="https://www.ORTECforCommunications.be/employee-engagement/">engagement</a></strong> door hun werknemers de informatie te bezorgen die ze nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen. Met behulp van de analytics van ORTEC for Communications kunt u het engagement verhogen: ontdek welk soort bericht u het best gebruikt en voorzie in de behoeften van uw werknemers! U kunt het engagement ook verhogen door tweezijdige communicatie – van en naar de werknemer. De mogelijkheid om nieuwtjes te delen en op artikels te reageren moedigt een interne transparantie en open dialoog aan!

  • 1. Efficiënt de communicatie tijdens een crisis managen

    Tijdens een crisis is het aangewezen om het platform van ORTEC for Communications te gebruiken om uw werknemers te informeren op een correcte en snelle manier. Maak hen meester van de situatie door verwarring en twijfel te vermijden en duidelijk te communiceren over welke informatie vrijgegeven mag worden. Pushberichten kunnen het gebruik van het platform tot tien keer vergroten tijdens een crisis!

  • 1. Geniet van het comfort van erkende technologie en hoge beveiliging

    Ons platform gebruikt erkende en beveiligde technologie geschikt voor interne communicatie - ze wordt gebruikt door belangrijke (financiële) instellingen zoals ABN AMRO, Rabobank en openbare autoriteiten zoals NSS, GCCS en iBestuur. Wij garanderen de hoogste beveiligingsgraad dankzij de doorlopende controles die worden uitgevoerd op elk niveau van beveiliging.

  • 1. Geniet van het comfort van erkende technologie en hoge beveiliging

    Ons platform gebruikt erkende en beveiligde technologie geschikt voor interne communicatie - ze wordt gebruikt door belangrijke (financiële) instellingen zoals ABN AMRO, Rabobank en openbare autoriteiten zoals NSS, GCCS en iBestuur. Wij garanderen de hoogste beveiligingsgraad dankzij de doorlopende controles die worden uitgevoerd op elk niveau van beveiliging.

  • 1. Geen bijkomende investering in IT en design

    Wij bieden een vervanging of toevoeging voor uw huidige brochures, flyers en nieuwsbrieven. De klanten van ORTEC for Communications zien hun kosten dalen met 50%! Daarbij is het zo dat de app niet voor meer werk zorgt voor de afdeling IT of design – wij passen het platform volledig aan aan de algemene richtlijnen van uw merk.

Jouw platform in minder dan zes weken

Ontdek hoe wij samen het interne communicatieplatform van je dromen kunnen realiseren

Ontdek meer let's go

Enkele product features

Klik op een feature voor meer informatie

  • Favorieten

    Deze functie biedt de mogelijkheid artikels op te slaan zodat ze later gelezen kunnen worden. De artikels worden opgeslagen in het 'favorieten' kanaal van de gebruiker zodat ze gemakkelijk terug te vinden zijn.

  • Geautomatiseerde nieuwsbrief

    Een geregistreerde gebruiker zal een automatische mail ontvangen de meest relevante gemiste informatie wanneer hij of zij gedurende een bepaalde tijd het platform niet meer heeft bezocht.

  • Comments

    Gebruikers kunnen artikels becommentariëren. De commentaarsectie bevindt zich onder het artikel. De gebruikers kunnen ook de commentaren van andere gebruikers becommentariëren.

  • Meest relevante content

    De meest relevante inhoud wordt in één kanaal samengebracht. De meest relevante inhoud wordt gedefinieerd door het leesgedrag van de gebruiker in de laatste twee weken. We maken een verband tussen werknemers met gelijkaardige profielen zodat artikels gelezen door de ene werknemer ook voor de andere(n) met hetzelfde leesprofiel worden gesuggereerd.

  • Design conform uw huisstijl

    Het grafische design van het platform kan worden aangepast aan de designstijl en de algemene richtlijnen van de onderneming.

  • Sociale features

    Ons platform ondersteunt sociale functies waaronder commentaren, ratings, formulieren, polls en het delen via e-mail, LinkedIn, Twitter, Facebook, Instapaper en Pocket. Deze functies kunnen in- en uitgeschakeld worden naargelang uw voorkeur.

  • Advertenties en advertorials

    Het dashboard staat toe op een gemakkelijke manier visuele reclame toe te voegen aan bepaalde kanalen van de app. U hoeft enkel te kiezen voor welke doelgroep de advertentie is bedoeld en u bent klaar!

  • Aanbevelingen

    Het aanbevelen van skills is een goede manier om de capaciteiten van bepaalde collega’s te benadrukken. Het ORTEC for Communications platform laat toe aan de werknemers om de capaciteiten van andere werknemers te beoordelen. De aanbevellingen van deze skills worden weergegeven op het persoonlijke profiel van de werknemer op de PeopleFinder. De endorsements verhogen de kansen voor de werknemers om geselecteerd te worden voor een werkkans die in verband staat met hun skills. Deze functie toont ook waar de experts van de organisatie zich bevinden.

  • Big Five persoonlijkheidstest

    Zijn uw werknemers klaar voor een flinke portie zelfreflectie? Laat hen deelnemen aan de Big Five Personality Test, dit is een interactieve test die de vijf meest uitgesproken karaktertrekken van een persoon achterhaalt. Deze techniek is het algemene model dat gebruikt wordt bij academische psychologie om te achterhalen hoe je het best iemand kan ‘beschrijven’.

  • Feedbackformulieren, polls, vragenlijsten

    Ontvang duidelijke feedback van werknemers in minder dan vijf minuten dankzij een eenvoudig feedbackformulier, een poll of een vragenlijst met de Relevance App van ORTEC for Communications. U hoeft enkel het meest gepaste formulier te kiezen, de vragen in te vullen en uw formulier is klaar om verzonden te worden!

  • Analytics

    Nieuws kunnen delen is maar een deel van het verhaal; je moet ook inzicht kunnen krijgen in wat werkt en wat niet werkt. Daarom voorzien wij je standaard van ORTEC's Analytics: deze tools geven je inzicht in het leesgedrag van je appgebruikers. Wil je weten welke statistieken we zoal bijhouden? Contacteer ons dan voor een vrijblijvende demo van het platform!

  • Dashboard
  • Offline lezen

    Geen internet? Geen probleem!
    Ons platform staat je gebruikers toe om content te pre-loaden waardoor ze deze ook kunnen raadplegen wanneer er geen WiFi of mobiel internet voorhanden is!

  • Real Time communicatie

    Onze platformen werken real time waardoor uw lezers altijd de meest up to date informatie kunnen lezen. Hierdoor moeten ze niet wachten op nieuwe edities: een nieuw artikel is meteen zichtbaar in de app!

  • Beveiliging

    Ons platform gebruikt erkende en beveiligde technologie geschikt voor interne communicatie, ze wordt gebruikt door belangrijke (financiële) instellingen en openbare autoriteiten. Wij garanderen de hoogste beveiligingsgraad voor het uitwisselen van informatie aan uw publiek dankzij de doorlopende controles die worden uitgevoerd op elk niveau van beveiliging.

  • PeopleFinder

    De PeopleFinder staat toe aan de werknemers om elkaar terug te vinden en een connectie aan te gaan met werknemers over heel de wereld. Deze app bevat een lijst van werknemers met hun namen, een profielfoto, hun departement en gegevens. De gebruikers kunnen elkaar telefonisch contacteren of via e-mail/SMS en de contactgegevens toevoegen aan hun adressenboek.

  • Messaging

    Interne messaging biedt de mogelijkheid aan werknemers om de interactie onderling te verhogen - dat kan tussen twee individuen maar ook tussen specifieke werkgroepen.

  • Verbind bestaande contentbronnen

    Op ons platform kunnen bestaande informatiebronnen zoals Wordpress, Sharepoint, OneDrive, RRS Feeds en Intranet gekoppeld worden. Gebruik bestaande gegevens om een realtime gevoel te creëren.

  • Pushberichten

    Het is gemakkelijk om pushberichten te versturen naar gebruikers of een groep gebruikers via het dashboard van ORTEC for Communications. Een in-app melding is enkel zichtbaar wanneer de app geopend is, een pushbericht is ook zichtbaar wanneer de app gesloten is.

  • In-app meldingen

    Bovenop pushberichten kunt u ook in-app meldingen weergeven aan gebruikers of een bepaalde groep gebruikers. Een in-app melding is enkel zichtbaar wanneer de app geopend is, een pushbericht is ook zichtbaar wanneer de app gesloten is.

  • Personalisatie voor de eindgebruiker

    De gebruikers kunnen informatiekanalen selecteren uit een lijst ‘Voorgestelde informatiebronnen’. Zodoende kunnen ze hun leeservaring personaliseren en extra informatie ontvangen die relevant is voor hen. In het dashboard van ORTEC for Communications kunt u de lijst met informatiebronnen beheren waaruit de gebruikers kunnen kiezen - al is het ook mogelijk om hen een vrije keuze te laten door bijvoorbeeld RSS feeds toe te laten.

  • Relevante contentaanbevelingen

    Ons platform analyseert het leesgedrag van de gebruikers om te kunnen voorzien in hun behoeften en gaat automatisch gepersonaliseerde aanbevelingen doen.

Enkele showcases

Relevante posts

Gerelateerde content

Show me all

Publicaties

Bezoek ons kenniscentrum voor de laatste ontwikkelingen op gebied van interne communicatie

Show me all